عکس؛ پیانو زدن هافبک رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل

عکس؛ پیانو زدن هافبک رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید در تمرین این تیم از هنر جدید خودش در کنار فوتبال رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، تصاویری که از اردوی پیش فصل رئال مادرید در آمریکا منتشر شده، نشان می دهد که شوامنی با پیانو زدن حسابی هم تیمی هایش نظیر کاماوینگا و رودریگو گوئس را شگفت زده کرده است. در حقیقت به نظر می رسد که دوستان این بازیکن هم از هنر او در زمینه نوازندگی پیانو، مطلع نبوده اند.

شوامنی در تابستان سال گذشته با 20+80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست و به یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. شوامنی در شروع فصل گذشته به عنوان جانشین کاسمیرو عملکرد درخشانی از خود ارائه داد اما بعد از جام جهانی و از زمانی که پنالتی را در فینال از دست داد، از نظر روحی و بدنی دچار افت شد. اورلین فصل جدید را با انگیزه بالایی آغاز کرده است. این بازیکن در این تابستان از لیورپول و بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داده که در رئال مادرید بماند و ارزشهایش را ثابت کند. در حقیقت شوامنی در تابستان قبلی با وجود پیشنهادهای پرشمار، رئال مادرید را انتخاب کرده بود که خودش هم گفته است که علاقه ویژه ای به این باشگاه دارد.

4125