سلیمانی: هدفمان حضوری پرقدرت در رقابتهای داخل سالن آسیایی بانکوک است

سلیمانی: هدفمان حضوری پرقدرت در رقابتهای داخل سالن آسیایی بانکوک است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در کنار ملی پوشان با تجربه باید جوانان و بازیکنان با انگیزه نیز حضور داشته باشند تا با برنامه ریزی به اهدافمان برسیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری نخستین اردوی آماده سازی این تیم گفت: پس از چندماه تعطیلی لیگ فوتسال بانوان، اولین اردوی انتخابی از 18 مرداد ماه آغاز می کنیم تا بازیکنان را ارزیابی کرده و برترین ها را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی که برای حضور در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک داشتیم این بود که از مرداد ماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کنیم.خوشبختانه با حمایت کمیته بانوان و مسئولین فدراسیون فوتبال، برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی این تیم در دستور کار قرار گرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: هدف ما از برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی، گزینش برترین بازیکنان است تا با برنامه ریزی کامل، روند آماده سازی تیم به جهت شرکت در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک شکل گیرد.

سلیمانی گفت: در نخستین اردوی انتخابی و اردوی های دیگر بازیکنان جوانی را دعوت می کنیم تا محک بخورند. در کنار با تجربه های تیم باید جوانان و بازیکنان با انگیزه نیز حضور داشته باشند تا تیم با شاکله ای از ملی پوشان جوان و با تجربه در عرصه بین المللی حضور داشته و موفق باشد.

سلیمانی در پایان گفت: در حال حاضر اردوهای انتخابی را برگزار و درخواست انجام بازیهای دوستانه با تیم های قدر داریم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی در آسیا و همچنین کسب بهترین نتیجه و عملکرد در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک دفاع کنیم. هدف ما حضوری پرقدرت در پیکارهای فوق بوده و با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاشهای شبانه روزی به آن خواهیم رسید.

2636