دفاع تن هاخ از هزینه‌های نقل و انتقالاتی تیمش: فقط ما نیستیم

دفاع تن هاخ از هزینه‌های نقل و انتقالاتی تیمش: فقط ما نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاخ از سرمایه گذاری بزرگ تیمش در بازار نقل و انتقالات دفاع کرده است و به این موضوع اشاره کرده که تمام تیم‌های بزرگ همین کار را می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی هلندی در اولین فصل حضورش در منچستر یونایتد، 6 بازیکن جدید را با هزینه 210 میلیون پوندی به اولدترافورد آورد که شامل، آنتونی، کاسمیرو، لیساندرو مارتینز، تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن می‌شوند، در حالی که مارتین دوبراوکا، جک باتلند، مارسل سابیتزر و ووت وخهورست نیز به صورت قرضی به جمع شیاطین سرخ اضافه شدند. خرج‌های یونایتد در این تابستان هم ادامه دارد و این تیم میسون مونت را از چلسی طی انتقالی به ارزش 55 میلیون پوند به خدمت گرفتند و سپس آندره اونانا را با 47 میلیون پوند به انگلیس آوردند؛ در حالی که گفته می‌شود انتقال 72 میلیون پوندی راسموس هویلوند در آستانه انجام شدن است، به نظر می‌رسد این روند ادامه دار است.

تن هاخ در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا هزینه‌های صرف شده توسط یونایتد، فشار مضاعفی بر او و شاگردانش وارد می‌کند یا خیر، با اصرار بر این موضوع که آن‌ها تنها تیمی نیستند که خرج‌های زیادی انجام می‌دهند گفت:" در مقایسه با دیگر تیم‌ها، ما بیش‌تر یا کم‌تر خرج نمی‌کنیم. همه آن‌ها سرمایه گذاری زیادی بر روی تیم خود انجام داده اند. من روی این مسئله تمرکز نمی‌کنم، زیرا برای من اصلا جالب نیست. من باید به روش کارم و نحوه ارتقا تیمم فکر کنم. من برای جذب بازیکنانی که می‌خواهم داشته باشم می‌جنگم و از باشگاه هم می‌خواهم که بازیکنان مناسب را جذب کند و وقتی این اتفاق بیفتد، باید نتیجه بگیریم."

2102