دوست صمیمی مسی در راه اینتر میامی؟

دوست صمیمی مسی در راه اینتر میامی؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای امیدوار است که دوباره با لیونل مسی هم تیمی شود و همراه با این فوق ستاره آرژانتینی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2023، لوئیس سوارز ستاره سابق بارسلونا تصمیم گرفت تا با عقد قراردادی دو ساله به گرمیو بپیوندد و حالا در روز شنبه اعلام کرد که می خواهد زودتر از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود. خبرهایی مبنی بر علاقه اینتر میامی به سوارز به گوش می رسد و ستاره سابق لیورپول در این باره گفت: "من و مسی آرزو داشتیم که در کنار هم از فوتبال خداحافظی کنیم. این چیزی بود که ما از دوران بازی‌مان در بارسلونا برایش نقشه کشیده بودیم. سپس از یک سالی من به اتلتیکو مادرید رفتم و مسی به پاریسن ژرمن. ما همیشه آرزوی این را داشتیم و حتی بعد از خروج از بارسلونا، راجع به آن حرف زدیم."

"حالا مسی تصمیم گرفت که به آمریکا برود و شما می توانید ببینید که چه قدر از بازی کردن در لیگ لذت می برد و امیدوارم در یک مقطعی، من نیز بتوانم کنار مسی بازی کنم. از مذاکرات اینتر میامی با گرمیو آگاه بودم، اما این باشگاه هرگز با من حرف نزد."

4416