اظهارنظر جالب سیمئونه: ای کاش رئال مادرید، امباپه را بخرد

اظهارنظر جالب سیمئونه: ای کاش رئال مادرید، امباپه را بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید اذعان کرد که از پیوستن کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به رئال مادرید، استقبال می کند. 

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در ماه اخیر به خاطر حواشی که کیلیان امباپه به وجود آورده، در صدر اخبار روزنامه ها قرار دارد و این ستاره بیست و چهار ساله ساله به خاطر رد دستورات مالک این باشگاه، ناصر الخلیفی و تمدید نکردن قراردادش، از لیست مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برای تمرینات پیش فصل خط خورد. حالا این کیلیان امباپه در لیست فروش پی اس جی قرار دارد و الخلیفی می خواهد هرچه زودتر از شر امباپه خلاص شود. رئال مادرید مشتری اصلی کیلیان امباپه است و گفته می شود که این باشگاه اسپانیایی قرار است این ستاره فرانسوی را در سال 2024 به صورت رایگان جذب کند. 

به نقل از سایت گل، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید به آ اس گفت: "پیوستن امباپه به رئال مادرید؟ جالب خواهد شد. واقعا نکته مثبتی برای لیگ خواهد بود. با وجود امباپه در لالیگا، ما می توانیم همچنان یکی از بهترین لیگ های دنیا باشیم. مادرید هیچ مشکل اقتصادی برای جذب امباپه ندارد و مطمئنم که اگر او امسال نیاید، قطعاً سال دیگر به رئال مادرید خواهد پیوست."

4416