علت تاخیر سپاهان در اعلام سقف بودجه از زبان ساکت

علت تاخیر سپاهان در اعلام سقف بودجه از زبان ساکت

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سپاهان توضیح داد که چرا این باشگاه لایحه بودجه خود را دیرتر از سایرین به سازمان لیگ فرستاده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که روز شنبه بیشتر باشگاه‌ها لایحه بودجه خود را به سازمان لیگ فرستادند، با این حال سپاهان چنین کاری نکرد. با اعلام سازمان لیگ سپاهانی‌ها تنها باشگاه لیگ برتری بودند که خواستار افزایش بودجه شدند که با آن مخالفت شد.

پیشتر هم بسیاری حدس می‌زدند که سپاهان برای رعایت سقف بودجه با مشکل روبرو شود و احتمالا نتواند خرج و مخارج خود را با آئین‌نامه جدید وفق دهد.

بالاخره اما ساعاتی قبل سازمان لیگ لایحه بودجه سپاهان را که روز گذشته برای این سازمان ارسال شده را منتشر کرد. در این سند رسمی که به امضای محمدرضا ساکت و دیگر اعضای هیات مدیره سپاهان هم رسیده، این باشگاه اصفهانی 325 میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه کرده و در واقع به سقف پایبند بوده است.

محمدرضا ساکت که صبح دیروز در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان برای فصل بعد سخنرانی کرد، در بخشی از صحبت‌هایش به این موضوع پرداخت. او که نماینده مدیرعاملان باشگاه‌ها در هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم هست، از آیین‌نامه جدید نقل‌وانتقالات به‌شدت انتقاد کرد.

او همچنین توضیح داد که چرا این باشگاه لایحه خود را دیرتر از سایر باشگاه‌ها تحویل سازمان لیگ داده است. ساکت گفت: " اگر به عنوان آخرین باشگاه بودجه خود را اعلام می‌کنیم، به این دلیل است که به قوانین و مقرراتی که به بسیاری از بخش‌هایش اشتباه وارد بود، نقد داشتیم؛ اشتباهات را هم مکتوب کردیم، هم در جلسات مکرراً گفتیم و خواستیم نشان دهیم که چشم بسته و ناصواب نمی‌نگاریم و امضا نمی‌کنیم."

مدیرعامل سپاهان افزود: " روز گذشته اتمام حجت خود را بر مقرراتی که امسال نگاشته شده، چه مقررات سی‌گانه‌ای که بسیاری از آن جای اشکال دارد و چه موارد حوزه مالی که دقت نظر لازم را نداشته است، به سمع و نظر مسؤولان ذی‌ربط رساندیم، اما تا امروز هیچگونه اعتراض میدانی نکردیم و تنها از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری انجام دادیم و خواستیم بگوییم که با تمام مقررات همراه هستیم، اما چون قائل به اجرای نظام درست و شفاف هستیم، اشکالات را ترسیم می‌کنیم، می‌نگاریم و مطرح می‌کنیم."

2509