پول، دلیل اصلی رفتن رونالدو به النصر

پول، دلیل اصلی رفتن رونالدو به النصر

پایگاه خبری فوتبالی - اودیون ایگالو مهاجم سابق منچستریونایتد می گوید که پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر فقط به خاطر پول و مسائل مالی بوده است و هیچ ربطی به عشق و علاقه این بازیکن به فوتبال ندارد.

به گزارش فوتبالی، در فصل 2022-23 کریستیانو رونالدو با انجام یک مصاحبه با پیرس مورگان به انتقاد شدید از منچستریونایتد و اریک تن هاگ پرداخت و به نوعی پرونده خودش در الدترافورد را بست، چون پس از پایان جام جهانی 2022، شیاطین سرخ قرارداد برنده پنج توپ طلا را فسخ کردند و ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس با قراردادی شگفت انگیز و هنگفت راهی النصر عربستان شد و در این باشگاه، هر ساله حدود 200 میلیون یورو دریافت می کند. 

به نقل از سایت گل، ایگالو 34 ساله به OmaSportsTV گفت: "وقتی شما جوان هستید، به خاطر عشق و علاقه تان به فوتبال، بازی می کنید. در آن زمان اهمیتی به پول نمی دهید. اما در سن و سال من که در آخرین مقطع دوران فوتبالی قرار داریم، نمی دانم چند سال دیگر می توانیم بازی کنیم. می دانم که حداکثر 3 فصل دیگر می توانم بازی کنم. در تمام زندگی ام به خاطر علاقه ام به فوتبال، پایم را داخل زمین بازی گذاشتم، اما حالا به پول فکر می کنم. داستان رونالدو نیز همین است. او در طول دوران بازیگری اش 100 برابر بیشتر از من پول در آورد و باز هم به عربستان رفت."

4416