برد چهار گله النصر مقابل الاتحاد تونس با گلزنی رونالدو

برد چهار گله النصر مقابل الاتحاد تونس با گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم الاتحاد تونس یا همان تیم المنستیری رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو هم گلزنی کرد و بدون تردید مهم ترین نکته این بازی گلزنی کریستیانو رونالدو بود. در این بازی در دقیقه 42، اندرسون تالیسکا گل اول النصر عربستان را به ثمر رساند و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر النصر عربستان پایان یافت.

در نیمه دوم، در دقیقه 66 به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد و به این ترتیب تیم المنستیری تونس به گل تساوی دست یافت و بازی یک بر یک شد. پس از این بود که رونالدو عصبانی شد و با تلاش بیشتر کاری کرد که بازی به سود النصر برگردد.

در دقیقه 74 کریستیانو رونالدو موفق شد با یک ضربه سر دیدنی دروازه تیم حریف را باز کند و النصر عربستان را دو بر یک جلو بیندازد. در دقیقه 88 الامری گل سوم النصر را به ثمر رساند و در دقیقه 90 بازی هم العلیوا گل چهارم را برای النصری ها به ثمر رساند تا بازی با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان لوییس کاسترو به پایان برسد.

1470