نتیجه دیدار سران بایرن مونیخ و تاتنهام: 100 میلیون پوند تمام

نتیجه دیدار سران بایرن مونیخ و تاتنهام: 100 میلیون پوند تمام

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ پس از دیداری که بین مدیران این تیم و سران تاتنهام در لندن شکل گرفت، همچنان به مبلغ تعیین شده توسط تاتنهام نزدیک نشده است.

به گزارش فوتبالی، علاقه تیم آلمانی به جذب کین در این تابستان بر هیچکس پوشیده نیست، در حالی که به نقل از اسکای اسپورتس، فاصله بین ارزش گذاری تاتنهام و پیشنهاد بایرن مونیخ حداقل 20 میلیون پوند است. علی رغم دیدار امروز مدیران دو تیم در لندن، تاتنهام همچنان حدود 100 میلیون پوند برای ستاره خود می‌خواهد. طبق گزارش‌ها بایرن مونیخ حاضر است تا رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای جذب کین جا به جا کند، رکوردی که مربوط به خرید 80 میلیون یورویی لوکاس هرناندز در سال 2019 از اتلتیکو مادرید است. این مهاجم انگلیسی که به تازگی 30 ساله شده است، تنها 12 ماه دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و تابستان آینده می‌تواند به صورت رایگان لندن را ترک کند. همچنین ادعا شده است که بایرن خواهان جای دادن یک بند بازخرید در قرارداد کین است تا او بتواند در آینده به تیم دوران کودکی‌اش بازگردد. 

با توجه به شرایط فعلی، او به نظر همچنان بازیکن تاتنهام خواهد ماند اما با توجه به اینکه پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد در کنار بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مهاجم با کیفیت هستند، به نظر چند هفته شلوغ حول اخبار مربوط به جدایی کین از تاتنهام را در پیش خواهیم داشت.

2102