رسمی؛ هافبک لیورپول هم‌تیمی کریم بنزما شد

رسمی؛ هافبک لیورپول هم‌تیمی کریم بنزما شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو، هافبک برزیلی که از سال 2018 در لیورپول حضور داشت، اکنون طی انتقالی راهی تیم الاتحاد عربستان شد و به این ترتیب با کریم بنزما هم‌تیمی شد.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان بازیکنان زیادی از فوتبال اروپا تصمیم گرفتند که راهی عربستان شوند و در ادامه این روند، اکنون فابینیو، هافبک دفاعی برزیلی لیورپول راهی تیم الاتحاد عربستان شده است.

الاتحاد عربستان در این تابستان پیش از این انگولو کانته و کریم بنزما را هم از فوتبال اروپا جذب کرده بود و اکنون فابینیو در خط هافبک الاتحاد عربستان در کنار انگولو کانته بازی خواهد کرد و به این ترتیب شاهد یک خط هافبک ویژه در تیم الاتحاد عربستان خواهیم بود.

الاتحاد در فصل گذشته بدون داشتن این ستاره ها قهرمان لیگ عربستان شد و اکنون باید دید که با آمدن ستاره های جدید خود به چه شکل عمل خواهد کرد و می تواند قهرمانی خود را تکرار کند یا خیر.

قراردادی که فابینیو با تیم الاتحاد عربستان بسته است، یک قرارداد سه ساله است و به این ترتیب این بازیکن برزیلی تا سال 2026 در خدمت تیم عربستانی خواهد بود. فابینیو در حال حاضر 29 سال سن دارد. این بازیکن سابقه حضور در موناکو و رئال مادرید را هم در کارنامه خود دارد.

1470