احساس رییس بارسلونا به دیدن لیونل مسی در لباس اینتر میامی

احساس رییس بارسلونا به دیدن لیونل مسی در لباس اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا اعتراف کرد که دیدن لیونل مسی در لباس اینتر میامی، خیلی احساس عجیبی دارد. 

به گزارش فوتبالی، اسطوره آرژانتینی در آستانه بازگشت به نیوکمپ قرار داشت و بعد از اتمام قرارداد دو ساله اش با پاریسن ژرمن، بسیاری منتظر دیدن دوباره لیونل مسی در لباس بلوگرانا بودند، اما در نهایت قهرمان جام جهانی 2022 تصمیم گرفت تا پیشنهاد بارسلونا را رد کند و به اینتر میامی بپیوندد. مسی از الهلال نیز پیشنهاد هنگفتی داشت، اما زندگی در آمریکا را به عربستان ترجیح داد. 

به نقل از سایت گل، بارسلونا در حال حاضر در آمریکا برای تمرینات پیش فصل قرار دارد و وقتی از او پرسیدند که دیدن لیونل مسی در لباس یک تیم در MLS چه حسی دارد، او در جواب گفت: "احساس عجیبی دارد. ما مسی را با بارسلونا می شناسیم. این همان چیزی است که بسیاری از طرفداران فوتبال می بینند. مسی بیشتر دوران فوتبالی اش را در بارسا بوده. اما ما به تصمیمش احترام می گذاریم و بهترین آرزوها برایش داریم. ما همیشه می خواهیم بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. او وقتی یک بچه 14 ساله بود به بارسلونا آمد و 20 سال با ما بود. امیدوارم در اینتر میامی خوشحال باشد."

4416