وقتی بنزما و فابینیو در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

وقتی بنزما و فابینیو در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو، هافبک دفاعی برزیلی لیورپول در یک قدمی پیوستن به تیم الاتحاد عربستان قرار گرفته است و به نظر می رسد که او هم قرار است راهی لیگ حرفه ای عربستان شود و به این ترتیب با کریم بنزما هم‌تیمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فابینیو و کریم بنزما قبلا در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند. در حقیقت فابینیو در فصل 2012/13 در رئال مادرید حضور داشته است. البته این بازیکن برزیلی بیشتر در تیم دوم رئال مادرید بازی می کرد و فقط یک بار فرصت حضور در تیم اصلی رئال مادرید را به دست آورد. فابینیو در همان یک بازی که برای رئال مادرید انجام داد، یک پاس گل هم به آنخل دی ماریا داد. فابینیو در بازی رئال مادرید مقابل مالاگا فرصت بازی کردن به دست آورد.

در فصل 2012/13، ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود. در آن زمان گونزالو هیگواین هم در خط حمله رئال مادرید حضور داشت و میان بنزما و هیگواین یک رقابت بر سر فیکس شدن وجود داشت. البته مورینیو بیشتر به هیگواین اعتقاد داشت و کمتر از کریم بنزما استفاده می کرد اما در نهایت با رفتن مورینیو از رئال مادرید، هیگواین هم از این تیم رفت و بنزما مهاجم ثابت رئال مادرید شد.

1471