دو گزینه بارسلونا برای جانشینی دمبله: الکسیس سانچز و یک اتلتیکویی

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی دمبله: الکسیس سانچز و یک اتلتیکویی

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ کاپدویلا خبرنگار کاتالان گزارش داده است که در صورتی که پی اس جی خرید عثمان دمبله را از بارسلونا قطعی کند، کاتالان ها دو گزینه را برای خرید با احتساب 25 میلیون یوروی دریافتی از بازیکن فرانسوی دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز و یانیک کاراسکو دو بازیکن مورد نظر بارسلونا به شمار می روند. مهاجم شیلیایی که بین سالهای 2011 تا 2014 در بارسلونا حضور داشت، در حال حاضر یک سال دیگر با مارسی قرارداد دارد که البته به گفته خبرنگار کاتالان، انتقال وی رایگان خواهد بود. از سویی کاراسکو از اتلتیکو گزینه دیگر است که قیمت بازیکن بلژیکی حدود 15 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

از سویی جدایی احتمالی دمبله باعث شده تا بارسلونا مسیر جدایی عبدالصمد الزلزولی را متوقف کند. عبده در آستانه انتقال قرضی به بتیس قرار داشت اما ژاوی و مدیران بارسلونا تا مشخص شدن تکلیف دمبله جلوی جدایی این بازیکن را گرفته اند.

پی اس جی تا پایان امشب فرصت دارد تا با پرداخت 50 میلیون یورو (که نیمی از ان به خود دمبله می رسد) انتقال وینگر فرانسوی را نهایی کند چرا که از فردا، قیمت این بازیکن به 100 میلیون یورو افزایش پیدا می کند. دمبله یکی از بازیکنان محبوب ژاوی به شمار می رود که رفتنش ضربه سنگینی به کاتالان ها وارد خواهد کرد.

4125