زمان معارفه هم تیمی جدید مسی در اینتر میامی مشخص شد

زمان معارفه هم تیمی جدید مسی در اینتر میامی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا مدافع سابق بارسلونا سه شنبه عصر به وقت ایران، به عنوان بازیکن جدید اینتر میامی معرفی می شود.

به گزارش فوتبالی، آلبا پیش از بازی یک شانزدهم نهایی لیگز کاپ میان اینتر میامی و اورلاندو در مقابل هواداران مورد معارفه قرار خواهد گرفت.  آلبا بین سالهای 2012 تا 2023 در بارسلونا حضور داشت که قرار است که در کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 19:15 روز سه شنبه به وقت ایران مورد معارفه قرار بگیرد. آلبا به همراه تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در کنفرانس مطبوعاتی در زمین ورزشی "فلوریدا بلو" در فورت لودردیل حضور پیدا خواهد کرد.

مدافع 34 ساله که در سال 2012 با تیم ملی اسپانیا به قهرمانی یورو رسید، با وجود آن که از اینتر و چند تیم اروپایی دیگر پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفت که به اینتر میامی ملحق شود تا در کنار دوستان قدیمی خود لیونل مسی و سرجیو بوسکتس بازی کند. آلبا تا پیش از حضور در اینتر میامی، بازوبند کاپیتانی تیم ملی اسپانیا را در اختیار داشت و مشخص نیست که آیا دلافوئنته سرمربی تیم اسپانیا پس از حضورش در لیگ آمریکا همچنان روی او حساب می کند یا نه. 

اینتر میامی بامداد چهارشنبه بازی حساسی را مقابل اورلاندو دارد که در صورت پیروزی می تواند به یک هشتم نهایی لیگزکاپ راه پیدا کند.

4125