پیشنهاد 140 میلیون یورویی الهلال به آقای گل لیگ ایتالیا

پیشنهاد 140 میلیون یورویی الهلال به آقای گل لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال به شکل دیوانه واری به دنبال خرید ستاره ای جدید می گردد که این باشگاه حاضر شده تا برای خرید ویکتور اوسیمهن، مهاجم نیجریه ای ناپولی مبلغ 140 میلیون یورو بپردازد!

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که الهلال پس از آن که در مورد خرید امباپه با پاسخ منفی مواجه شد، با پیشنهادی به مبلغ 120 تا 140 میلیون یورو به سراغ خرید اوسیمهن از ناپولی رفت. در حقیقت نشریه فرانسوی گزارش داده است که ناپولی به هر دو پیشنهاد پاسخ منفی داده و اطمینان دارد که اوسیمهن قراردادش را تمدید خواهد کرد.

در حقیقت الهلال به شدت به دنبال این است که یک ستاره را به خط حمله خود اضافه کند. آنها می خواستند مسی را به خدمت بگیرند تا با الاتحاد و بنزما و النصر و رونالدو رقابت کنند اما بازیکن آرژانتینی در نهایت ترجیح داد که به اینتر میامی برود. الهلال در روزهای اخیر با پیشنهادی 700 میلیونی به سراغ امباپه رفته بود که مهاجم پی اس جی حاضر نشد با آنها گفتگو کند. الهلال در تلاش است تا یک ستاره سرشناس را به خط حمله خود اضافه کند که به نظر می رسد که در یک ماه آینده و پیش از اتمام نقل و انتقالات تابستانی همچنان به تلاش در این زمینه ادامه خواهند داد.

4125