رپر معروف آمریکایی طرفدار آرسنال، به دنبال خرید باشگاه تاتنهام!

رپر معروف آمریکایی طرفدار آرسنال، به دنبال خرید باشگاه تاتنهام!

پایگاه خبری فوتبالی – جی- زی، رپر معروف آمریکایی، در حال برنامه ریزی پیشنهادی 2 میلیارد پوندی برای خرید تاتنهام است.

به گزارش فوتبالی، این اسطوره موسیقی آمریکایی، که طرفدار آرسنال است، در صورت مجرم شناخته شدن جو لوییس به دلیل خرید و فروش غیر قانونی سهام باشگاه، به سرعت برای خرید تاتنهام اقدام خواهد کرد. گزارش‌ها از پیشنهاد بزرگ جی_زی برای خرید باشگاه لندنی خبر می‌دهند. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که مالک میلیاردر اسپرز به دلیل خرید فروش غیر قانونی سهام در بین کارکنان باشگاه، مجرم شناخته شود. او پیش‌تر در نیویورک به 16 فقره کلاهبرداری امنیتی و 3 فقره توطئه متهم شده است.

لوییس 86 ساله، در حالی که تاتنهام پیش از شروع فصل 24-2023 دچار آشوب شده است، در قبال اتهامات وارده ادعای بی گناهی کرد؛ اما در صورت اثبات این اتهامات، مجبور خواهد بود تا مالکیت تیم تاتنهام را به کس دیگری واگذار کند و این مسئله باعث شده است تا جی-زی با پیشنهادی بزرگ برای خرید این تیم پا پیش بگذارد.

ارزش باشگاه تاتنهام، کمی بیش‌تر از 2 میلیارد پوند برآورد شده است. دارایی خالص این رپر و تاجر آمریکایی 53 ساله، 1.95 میلیارد یورو برآورد شده است و همسر او، بیانسه، که او هم یک خواننده معروف است، حدود 420 میلیون پوند دارایی دارد.

این اخبار علی رغم اینکه جی-زی اخیرا تیم مورد علاقه‌اش را آرسنال اعلام کرده بود، منتشر شده است؛ او حتی 13 سال پیش تلاش کرده بود تا به یکی از سهام داران عمده باشگاه آرسنال تبدیل شود.

2102