والدین بازیکن تیم ملی آلمان به کمپ پناهجویان منتقل شدند

والدین بازیکن تیم ملی آلمان به کمپ پناهجویان منتقل شدند

پایگاه خبری فوتبالی - والدین یوسفا موکوکو بازیکن دورتموند از روز دوشنبه به مرکز نگهداری از پناهجویان در هامبورگ، منتقل شدند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی بیلد اعلام کرد که این بازیکن به علت مشکلات خانوادگی تصمیم گرفته است که دیگر به والدینش کمک هزینه ندهد و به همین خاطر والدین این بازیکن حالا شرایط کابوس واری را تجربه می کنند.

در حقیقت موکوکو به علت اختلافات با پدرش تصمیم گرفته که با خانواده اش قطع رابطه کند و به آنها کمک هزینه ندهد. حالا ماری و ژوزف موکوکو، خانه خود را از دست داده اند و چاره ای به جز منتقل شدن به کمپ پناهجویان ندارند. 

اختلافات پیش از زمانی شروع شد که موکوکو 18 ساله بشود. یوسفا و پدرش در مورد مسائل مالی با هم اختلافات شدیدی داشتند. این اختلافات به حدی بود که یوسفا تصمیم گرفت که امضای قرارداد جدید با دورتموند را به بعد از رسیدن سن قانونی (18 سالگی) موکول کند تا پولی به حساب پدرش نرود. یوسفا حالا تصمیم گرفته که به والدینش کمک نکند و آنها نیز نتوانسته اند که قسط های ویلای 351 متری که یوسفا تا کنون می پرداخت را بپردازند. 

والدین موکوکو حالا حدود نیم میلیون یورو بدهی دارند و به همین خاطر خانه آنها در اختیار بانک قرار گرفته است و والدین موکوکو به کمپ پناهجویان منتقل شدند.  مادر بازیکن تیم ملی آلمان در این باره گفت :" شهرداری یک اقامتگاه خوب برای ما ایجاد کرده است و مشکلی نداریم. من هم کار می کنم. من فقط یک فرزند ندارم بلکه شش تا دارم." پدر موکوکو نیز گفت :" پسرم حالا دیگر از ما مراقبت نمی کند. اما فکر می کنید که قرار است حرفهای بدی در موردش بزنم؟"

البته اخیرا شایعاتی مطرح شده بود که ماری و ژوزف، والدین واقعی یوسفا نیستند و او را به فرزندی پذیرفته اند.

4125