دو گزینه جدید الاهلی: هافبک پی‌اس‌جی و بازیکن مورد نظر منچستریونایتد

دو گزینه جدید الاهلی: هافبک پی‌اس‌جی و بازیکن مورد نظر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - الاهلی عربستان که در حال حاضر ریاض محرز، آلن سن ماکسیمین و روبرتو فیرمینو را در اختیار دارد، در تلاش است تا مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پی اس جی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که ماتیا یایسل سرمربی جدید الاهلی در ساعات آینده با وراتی صحبت خواهد کرد. در حقیقت وراتی پیش از این با الهلال صحبت کرده بود و حالا یک تیم عربستانی دیگر به دنبال اوست. گفته می شود که پی اس جی برای فروش وراتی مبلغ 30 میلیون یورو را از مشتریان این بازیکن طلب کرده است. 

الاهلی که ستارگان دیگری نظیر ادوارد مندی و کولیبالی را هم در اختیار دارد، به دنبال تقویت خط هافبکش است که آنها یک گزینه دیگر را هم مد نظر دارند: سفیان امرابات. در حقیقت هافبک مراکشی فیورنتینا مورد توجه باشگاه های دیگری نظیر منچستریونایتد هم قرار دارد و حالا الاهلی هم برای خرید این بازیکن تلاش می کند.  الاهلی در کنار النصر، الاتحاد و الهلال، چهار باشگاه عربستانی هستند که دولت عربستان به آنها برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات، کمک کرده است.

در هر صورت به نظر می رسد که انتقال وراتی به فوتبال عربستان قطعی باشد و باید دید که از میان الهلال و الاهلی کدام یک را انتخاب می کند.

4125