انتقاد دوباره تن هاخ از شاگردانش پس از باخت به دورتموند

انتقاد دوباره تن هاخ از شاگردانش پس از باخت به دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاخ، پس از باخت 3-2 تیمش مقابل دورتموند، بازیکنانش را به خاطر نمایششان سرزنش کرد و ادعا کرد که آن‌ها به هیچ وجه قوانین او را رعایت نکردند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در ابتدا پیش افتادند اما با دو پیاپی دورتموندی‌ها این برتری را از دست دادند؛ مالن هر دو این گل‌ها را در اواخر نیمه اول به ثمر رساند. در صحنخ گل اول شاهد یک دفاع بهم ریخته بودیم و قبل از گل دوم لیندلوف، توپ را در لبه محوطه جریمه خودی به اشتباه به بازیکن دورتموند پاس داد. یونایتد در ابتدای نیمه دوم بازی را با گل آنتونی به تساوی کشاند اما در ادامه بازی ضعیف دفاعی شیاطین سرخ، اینبار با پاس ضعیف ون بیساکا، موکوکو گل برتری تیمش در این بازی را به ثمر رساند. 

این باخت، سومین باخت پیاپی شیاطین سرخ به شمار می‌رود، هرچند یونایتد با تیم جوانان خود مقابل تیم رکسهام بازی کرد. تن هاخ به شدت از نمایش تیمش در این بازی و به خصوص در نیمه دوم ناامید شده بود و در اینباره گفت:" دو بخش وجود داشت. یک ساعت اول بازی خوب بود، بازیکنان نمایش خوبی داشتند و به عنوان یک تیم بازی کردند. تحرک زیادی وجود داشت، پرس به خوبی انجام می‌شد پس دیدن آن لذت بخش بود و می‌خواستم همین را در بین دو نیمه به بازیکنان بگویم؛ اما به یکباره دو گل را تقدیم حریف کردند و این آزار دهنده بود. نیم ساعت پایانی بازی بد بود. عملکرد ضعیفی بود. به هیچ وجه از قوانین تبعیت نکردند، نه در فاز دفاعی و نه در فاز تهاجمی. در نهایت 11 بازیکن در زمین بودند و به هیچ وجه عملکرد خوبی نبود." 

2102