قرارداد جدید آدیداس با منچستریونایتد: 1050 میلیون یورو

قرارداد جدید آدیداس با منچستریونایتد: 1050 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در پایان تور تابستانی خود با نتیجه سه بر دو مقابل دورتموند شکست خورد تا تورش را با حس بدی به پایان برساند. 

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا دروازه بان کامرونی یونایتد با هری مگوایر درگیری لفظی پیدا کرد تا به نظر برسد که در حال حاضر جو رختکن شیاطین سرخ نیز چندان مساعد نیست.  بدین ترتیب یونایتد، تور تابستانی خود در آمریکا را با سه شکست متوالی به پایان رساند چرا که پیش از این هم مقابل رئال مادرید و رکسهم شکست خورده بودند.

باشگاه یونایتد اما بی توجه به شرایط ورزشی تیم، یک قرارداد مالی درخشان را با یکی از مهمترین اسپانسرهایش امضا کرده است. در حقیقت آدیداس و منچستریونایتد اعلام کردند که قراردادشان را با همدیگر تمدید کرده اند. آدیداس از فصل 16-2015 با این شرکت تولیدی لباس آلمانی همکاری می کند که در آن زمان، این دو سازمان پس از 23 سال دوباره با همدیگر متحد شده بودند.

دیلی میل گزارش داده است که قرارداد جدید آدیداس با یونایتد، ده ساله و با مبلغ سالی 105 میلیون یورو خواهد بود. در واقع یونایتد در یک دهه آینده 1050 میلیون یورو از آدیداس به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی خود دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب همچنان یکی از بزرگ ترین قراردادهای دنیا را به امضا خواهد رساند.

4125