انتقاد اسطوره منچستریونایتد از خرید دروازه‎‌بان 48 میلیون پوندی

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از خرید دروازه‎‌بان 48 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی - دوایت یورک اسطوره منچستریونایتد معتقد است که آندره اونانا اصلاً در سطح و اندازه داوید دخیا نیست و هواداران این تیم برای بازگشت این گلر اسپانیایی، التماس خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل 2022-23، داوید دخیا پس از بیش از یک دهه حضور در الدترافورد با اتمام قراردادش دیگر نتوانست تمدید کند و حالا یک ماه است که بدون تیم مانده و اریک تن هاگ نیز توانست آندره اونانا دروازه بان فصل گذشته اینتر را با مبلغ 48 میلیون پوند جذب کند. جالب این است که داوید دخیا در پایان فصل 2022-23 توانست جایزه دستکش طلایی فصل را تصاحب کند. 

به نقل از سایت گل، دوایت یورک که یکی از اعضای تیم منچستریونایتد در سال 1999 بود، به خبرنگاران گفت: "قبلاً نیز گفته بودم که منچستریونایتد باید خیلی مراقب خروج دخیا باشد. دخیا کارهای بزرگی برای منچستریونایتد انجام داد و نحوه خروجش از این باشگاه اصلاً جالب نبود. امیدوارم که او نخواهد در آینده با عطش انتقام به منچستر بیاید. نمی دانم چرا یونایتد به سراغ جذب اونانا رفت، وقتی دروازه بانی در خدمت داشت که توانسته بود جایزه دستکش طلایی فصل را ببرد. دخیا نیز انسان است و همانند دیگران اشتباه می کند. به نظرم اونانا اصلاً در حد دخیا نیست."

4416