خاطره جالب شجاع از تقابل سپاهان - تراکتور با گل‌به‌خودی! (فیلم)

خاطره جالب شجاع از تقابل سپاهان - تراکتور با گل‌به‌خودی! (فیلم)

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده یک‌بار سابقه گلزنی در دیدارهای سپاهان - تراکتور را داشته است؛ گلی که وی به اشتباه با پیراهن طلایی به نفع تراکتور به ثمر رسانده است!

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده به عنوان بازیکنی باتجربه و ملی‌پوش که بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها را هم پس از بازگشت از قطر به لیگ ایران در اختیار خواهد داشت، یکی از مهم‌ترین عناصر تراکتور در فصل آتی است.

شاید جالب باشد بدانید که شجاع که دو دوره مختلف برای اصفهانی‌ها بازی کرده، یک خاطره تلخ از دیدارهای سپاهان - تراکتور در ذهن دارد. مسابقه‌ای که خلیل‌زاده با یک اشتباه دروازه تیم خودی را در دقیقه ۷۰ گشود تا درنهایت سپاهان بازی برده را با تساوی عوض کند.

گل به خودی شجاع خلیل‌زاده در بازی سپاهان و تراکتور

چهارم مهرماه ۱۳۹۳ و در هفته دهم لیگ چهاردهم، تراکتور در ورزشگاهی با پنجاه هزار تماشاگر از سپاهان میزبانی می‌کرد و اصفهانی‌ها تا دقیقه ۷۰ توانسته بودند با گل محمدرضا خلعتبری از میزبان خود پیش بیفتند که سانتر بازیکن تراکتور به پای شجاع خلیل‌زاده برخورد کرده و با شتاب جالبی که گرفت در کنج دروازه رحمان احمدی دیده شد تا شاگردان رسول خطیبی نتیحه بازی را به تساوی بکشانند.

مطمئنا باز کردن مجدد دروازه سپاهان توسط مدافع مازندرانی می‌تواند بازگشتی رویایی برای خلیل‌زاده رقم بزند و وی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این بار با پیراهن رقیب دروازه طلایی‌پوشان را باز کند.

1997