هشدار سرمربی ایتالیایی به یوونتوس: بیخیال لوکاکو شوید

هشدار سرمربی ایتالیایی به یوونتوس: بیخیال لوکاکو شوید

پایگاه خبری فوتبالی - چزاره پراندلی سرمربی سابق فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا به یوونتوس هشدار داد که به فکر معاوضه دوشان ولاهوویچ با روملو لوکاکو نیافتد.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو دوران بسیار سختی را سپری می کند. او پس از احیای خودش در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته تصمیم گرفت به چلسی بازگردد، اما اصلاً زمان خوبی را در استمفورد بریج سپری نکرد و با انتقال قرضی به اینتر بازگشت. او توانست با نراتزوری به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در آن جا با نتیجه 1-0 مغلوب منچسترسیتی شد. در حالی که اینتر می خواست لوکاکو را دوباره به صورت قرضی بازگرداند، اما خبر رسید که این مهاجم بلژیکی به صورت مخفیانه در حال مذاکره با یوونتوس است که باعث شد تمامی درهای بازگشتش به نراتزوری به روی او بسته شود. حالا یووه می خواهد ولاهوویچ را به چلسی بفروشد و در ازای این مهاجم صرب، لوکاکو را جذب کند. 

پراندلی در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "اصلاً معامله خوبی نیست. من لوکاکو را دوست دارم، اما از نگاه فنی، هیچ وقت حاضر نیستم که دوشان را روملو معاوضه کنم. نمی دانم که این انتقال به خاطر مسائل اقتصادی است یا چیز دیگری، اما ولاهوویچ بازیکن بسیار آینده داری است و می تواند دوران فوتبالی بهتری از لوکاکو داشته باشد."

4416