روند صعودی النصر در پیش‌فصل؛ درخشش تیم رونالدو مقابل بزرگان اروپا

روند صعودی النصر در پیش‌فصل؛ درخشش تیم رونالدو مقابل بزرگان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - پیش فصل برای النصر عربستان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم عربستانی شش بازی در اروپا و آسیا داشت که به نظر می رسد عملکردشان نشان داد که لیگ عربستان در روندی صعودی قرار دارد. النصر دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست، 9 گل زده و یازده گل خورده در پیش فصل داشت که روندشان کاملا صعودی بود.

النصری ها تور اروپایی خود را با دو پیروزی آسان مقابل دو تیم پرتغالی اغاز کردند : دو بر صفر مقابل آلورکا و پنج بر صفر مقابل فارنزه. بعد از آن النصر دو شکست سنگین را در مقابل سلتا (پنج بر صفر) و بنفیکا (چهار بر یک) تجربه کرد اما با این وجود، پایان کارشان در تابستان خوشایند بود چرا که در مقابل پی اس جی و اینتر، دو غول فوتبال اروپا به مساوی رسیدند. 

لوئیز کاسترو سرمربی النصر در مورد شرایط تیمش می گوید :" تفاوتی میان ما و هر تیم دیگری وجود ندارد. النصر هر روز صاحب یک ستاره جدید می شود و وجهه جهانی تری پیدا می کند. نه فقط به خاطر حضور بازیکنان بزرگ (رونالدو، بروزوویچ و تیس) بلکه به خاطر ساختار درون باشگاه، همه چیز عالی است. بازیکنان بزرگ حالا می توانند به لیگ عربستان بیایند. البته بازیکنان عربستانی هم سطح بالایی دارند و رشد خوبی داشته اند."

النصر در مقابل اینتر که فینالیست لیگ قهرمانان اروپای اروپا بود و پی اس جی، یکی از متمول ترین تیم های فوتبال دنیا به تساوی بدون گل رسید تا تیم رونالدو در دو این بازی نشان بدهد که حرفهایی برای گفتن دارد.

4125