بلاتکلیفی در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران

بلاتکلیفی در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران

پايگاه خبرى فوتبالى- ٥٠ روز ديگر قرار است دومين دوره سوپر ليگ فوتسال ايران برگزار شود اما مهم تر زمان برگزارى، بلاتكيفى بازيكنان، مربيان و تيم هاست.

به گزارش فوتبالى، هنوز ٤ سال از قهرمانى تيم ملى فوتسال زنان ايران در جام ملت هاى آسيا نمی گذرد. مسابقاتى كه قرار بود سكوى پرتاب فوتسال ايران باشد اما اينطور نشد.

هرچه از آن سال به جلوتر رفتيم اوضاع فوتسال بدتر و بدتر شد. مربيان تيم ملى از نبستن قرارداد توسط فدراسيون با آنها گله داشتند، باشگاه ها از نبود اسپانسر و بازيكنان از پايين بودن مبلغ قرارداد.

سال گذشته اما سوپر ليگ با اين اميد كه وضعيت بهترى در فوتسال پديد بیاید استارت خورد اما نه تنها بهتر نشد بلكه بدتر هم شد. حالا ديگر باشگاه ها هم حاضر به بالا بردن قرارداد بازيكنان نيستند و بازيكنان مرتب از وضع بد ماليشان سخن مى گويند.

از پيكان كه دو فصل پياپى قهرمان ايران شد بخوانید که با اتمام فصل بازيكنان قهرمان اين تيم براى بهبود شرايط مالى خود، صحبت از بالا بردن مبلغ قرارداد خود كردند اما باشگاه پيكان مخالف بود. مثلا بازيكنى كه قرارداد ٣٠٠ ميليون خود را به ٥٠٠ ميليون افزايش داد مورد موافقت قرار نگرفت تا بقيه بازيكنان هم بدانند اين فصل خبرى از پول نيست.

همين عامل سبب شد نيلوفر اردلان كه روزهاى خوشى را در پيكان به سر می برد به فكر جدايى از فوتسال و رفتن به فوتبال شود. اتفاقى كه شايد از اين پس زياد ببينيم.

در فوتسال ديگر باشگاه ها امكاناتى براى بازيكنان فراهم نميكنند، مربيان تيم ملى هم سليقه اى بازيكنانشان را انتخاب مى كنند. پس بازيكنى كه در ميانه هاى فوتسال خود است چگونه درآمد زايى كند؟

حالا بايد ديد اين مشكلات آيا حل شدنى است يا تمام پول ها همچنان قرار است در ورزش مردان هزينه شود.

۶۰۰۱