مدافع 45 میلیون یورویی موناکو در آستانه پیوستن به چلسی

مدافع 45 میلیون یورویی موناکو در آستانه پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که دو باشگاه بر سر مبلغی حدود 45 میلیون یورو به توافق رسیده اند، اکسل دیساسی، مدافع تیم موناکو در آستانه پیوستن به چلسی است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 25 ساله که بیشتر در سمت راست دو مدافع میانی بازی می‌کند، برای تقویت خط دفاعی‌ای که فصل گذشته 47 بار در مقابل مهاجمان حریف ناکام بود، به استمفورد بریج اضافه خواهد شد. با توجه به اینکه وسلی فوفانا به دلیل مصدومیت در ناحیه رباط صلیبی ماه‌ها از میادین دور خواهد بود، خرید یک مدافع برای پوچتینو خیلی اهمیت دارد. به نقل از اتلتیک، دو تیم بر سر مبلغ 45 میلیون یورویی به توافق رسیده اند و چلسی به زودی با این بازیکن قرارداد امضا خواهد کرد. 

دیساسی یکی از چندین چهره جدید اضافه شده به چلسی در این تابستان خواهد بود که در ادامه چند خرید بزرگ مائوریتسیو پوچتینو در شروع دوران حضورش در چلسی، به این تیم اضافه خواهد شد. در کنار بازگشت بازیکنان با استعداد مانند لوی کولویل و مالو گوستو، چلسی سه بازیکن دیگر را به خدمت گرفته است که شامل خرید 53 میلیون پوندی کریستوفر انکونکو از لایپزیگ می‌شود.

مبلغ لازم برای جذب دیساسی ممکن است بین دو باشگاه به توافق رسیده باشد اما این معامله هنوز نهایی نشده است. این مدافع 25 ساله برای رسیدن به توافقات شخصی با چلسی مذاکره خواهد کرد، در حالی که آبی‌های لندن مایل خواهند بود تا او را قبل از بازی اول خود در لیگ مقابل لیورپول به ترکیب اصلی اضافه کنند.

2102