عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از رویارویی با تیم تونسی

عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از رویارویی با تیم تونسی

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب ( دوشنبه 9 مرداد ماه 1402 ) النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس می رود و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان در اولین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب مقابل تیم الشباب عربستان به تساوی بدون گل دست یافت. کریستیانو رونالدو در پایان این بازی بسیار عصبانی بود و مشخص بود که از عملکرد خودش راضی نیست. اکنون رونالدو به خوبی خودش را آماده کرده است تا مقابل تیم تونسی بدرخشد و بتواند موجب پیروزی تیمش در این بازی در جام باشگاه های عرب شود.

شاگردان لوییس کاسترو آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با تیم المنستیری تونس برگزار کردند. تیم تونسی در اولین بازی خود مقابل تیم الزمالک شکست خورد و اگر می خواهد در این تورنمنت زنده بماند باید نتیجه خوبی مقابل النصر عربستان بگیرد و همین قضیه کار را برای یاران کریستیانو رونالدو سخت می کند.

رونالدو به طور کلی در این تابستان و بازی های پیش فصل النصر عربستان عملکرد خوبی نداشته است و باید دید که در ادامه کار اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470