اطمینان تراکتور بابت حل مشکل جذب محمد نادری

اطمینان تراکتور بابت حل مشکل جذب محمد نادری

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها بابت رفع‌ موانع قانونی‌ جذب محمد نادری بسیار امیدوار هستند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور باتوجه به حضور چهار خارجی و خرید شجاع خلیل‌زاده و‌ امیرحسین حسین‌زاده به عنوان دو لژیونر، باتوجه به قوانین جدید دیگر امکان جذب بازیکن خارجی و لژیونر ایرانی را نخواهد داشت.

این درحالی است که تی‌تی‌ها نظر مساعد محمد نادری را هم جلب کرده‌اند و این مدافع چپ در تمرینات تراکتور حضور دارد و با شاکردان پاکو خمز‌‌ تمرین می‌کند.‌

تراکتور که تا بدین لحظه امکان اضافه کردن نام نادری به لیست نفرات خود را ندارد، درحال رایزنی برای حل این مشکل است. تی‌تی‌ها چندین پیشنهاد برای حل این مشکل داده‌اند از جمله آزاد حساب شدن لژیونرهایی که تا پایان فرجه نقل‌وانتقالاتی، تیم پیدا نکرده‌اند و یا حذف کلی قانون خارجی محسوب شدن لژیونرها که در صورت تصویب عقب‌نشینی‌ عجیبی از سمت فدراسیون خواهد بود.

اما طبق اخبار درگوشی‌ و زمزمه‌هایی که از تبریز به گوش‌ می‌رسد، تراکتوری‌ها بابت حل شدن مشکل محمد نادری بسیار خوشبین هستند! این اطمینان به قدری در خود بازیکن هم وجود دارد که به صورت منظم در تمرینات شرکت می‌کند و حتی در بازی دوستانه هم برای تراکتور بازی کرده و با اعضای تیم به ایفمارک هم مراجعه کرد!

درنهایت باید منتظر ماند و دید هوشنگ نصیرزاده که خود عضوی از کارگروه تدوین مقررات جدید بوده، خواهد توانست مسئولین مربوطه در فدراسیون را راضی به اصلاح برخی بندها و رفع مشکل جذب محمد نادری کند با خیر؟

1997