عکس؛ بازیکنی که به رئال مادرید گل زد در کنار لیونل مسی

عکس؛ بازیکنی که به رئال مادرید گل زد در کنار لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در ال کلاسیکوی دوستانه در کشور آمریکا موفق شد با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این دیدار از یک چهره ویژه رونمایی کرد و آن هم فرمین لوپز بود. بازیکنی که در حال حاضر بیست سال سن دارد و محصول آکادمی بارسلونا است. این بازیکن از سال 2016 به لاماسیا اضافه شده است و در تیم جوانان بارسلونا رشد یافته است. او در ال کلاسیکوی دوستانه در دقیقه 85 با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند و بارسا رو دو بر صفر پیش بیندازد. فرمین لوپز همچنین در دقیقه پایانی بازی هم یک پاس گل به فران تورس داد و کمک کرد تا بارسا با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دهد. او در دقیقه 66 بازی به جای پدری وارد زمین شده بود.

فرمین لوپز در زمانی که لیونل مسی در بارسلونا حضور داشت، دیداری با او داشته است. در حقیقت فرمین لوپز در آن زمان که به تازگی به بارسلونا آمده بود و به تازگی عضو آکادمی این تیم شده بود، با مسی دیدار کرد و یک عکس یادگاری با او گرفت. بازیکنان آکادمی بارسلونا همواره به لیونل مسی به چشم یک الگو نگاه کرده اند و فرمین لوپز هم به همین شکل بوده است.

1471