بارسلونا فاتح سه ال کلاسیکوی آمریکایی

بارسلونا فاتح سه ال کلاسیکوی آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در یک بازی دوستانه موفق شد در دالاس آمریکا با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دهد و به این ترتیب پیش از شروع رسمی فصل جدید، برای رئال مادرید خط و نشان کشید.

به گزارش فوتبالی، این بازی بامداد امروز ( یکشنبه 8 مرداد ماه 1402 ) برگزار شد و آبی و اناری پوشان با گل های عثمان دمبله، فرمین لوپز و فران تورس موفق شدند رئال مادرید را شکست دهند.

هر سه ال کلاسیکوی دوستانه اخیر را بارسلونا با پیروزی به پایان رسانده است. جالب تر این که تمامی این سه ال کلاسیکوی دوستانه اخیر در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شده اند. در حقیقت بارسلونا در تابستان 2017 موفق شد رئال مادرید را که در آن زمان زیدان سرمربی اش بود، در شهر میامی با نتیجه سه بر دو شکست دهد. بارسلونا در تابستان سال قبل یعنی تابستان 2022 هم رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر در لاس وگاس شکست داد و اکنون هم در این تابستان، بارسلونا موفق شد در یک بازی دوستانه دیگر رئال مادرید را با نتیجه سه بر صفر این بار در دالاس شکست دهد.

در حقیقت به نظر می رسد که بارسلونا در ال کلاسیکو های دوستانه ای که در آمریکا برگزار می شوند، هیچ شانسی برای پیروزی به رئال مادرید نمی دهد.

1471