رئال مادرید چند بار تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد؟

رئال مادرید چند بار تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز (یکشنبه 8 مرداد ماه 1402 ) رئال مادرید و بارسلونا در دالاس آمریکا در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی البته رئال مادرید حمله های زیادی را روی دروازه بارسلونا ترتیب داد و به این شکل نبود که بازی ضعیفی از لحاظ هجومی ارائه دهد. به نظر می رسد که رئال مادرید نیاز به مهاجم نوک دارد تا بتواند از موقعیت های ایجاد شده استفاده کند و آن ها را به گل تبدیل کند.

رئال مادرید در بازی مقابل بارسلونا، 29 بار اقدام به شوتزنی کرد اما حتی یکی از این شوت ها هم به گل تبدیل نشدند. مادریدی ها 6 فرصت بزرگ گلزنی را مقابل بارسلونا از دست دادند و نتوانستند آن ها را به گل تبدیل کنند. اما آمار جالب تر مربوط به تعداد توپ هایی است که رئال مادرید به تیرک دروازه بارسلونا کوبید. در حقیقت رئال مادرید در این بازی پنج بار تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد.

این در حالی است که بارسلونا 12 بار در این بازی شوتزنی کرد و فقط دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد. آبی و اناری ها در این بازی یک بار تیرک دروازه رئال مادرید را به لرزه درآوردند که این اتفاق روی شوت اوریول رومئو بود.

1471