نظر کلوپ راجع به پیوستن کاپیتان لیورپول به الاتفاق

نظر کلوپ راجع به پیوستن کاپیتان لیورپول به الاتفاق

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می گوید که خواستار حفظ جوردن هندرسون بوده و حتی این هافبک انگلیسی نیز از آن باخبر بود.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته هندرسون با عقد قراردادی به الاتفاق پیوست.  الاتفاق عربستان برای به خدمت گرفتن جردن هندرسون مبلغ 12 میلیون پوند را به باشگاه لیورپول پرداخته است. از سوی دیگر قراردادی که باشگاه الاتفاق عربستان با جردن هندرسون بسته است یک قرارداد سه ساله است و تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت.

کلوپ راجع به خروج کاپیتان اول تیمش در فصل 2022-23 گفت: "من می خواستم او را حفظ کنم. آیا تلاشی برای انجام این کار کردم؟ قضیه به این صورت نیست. رابطه من و هندرسون، 8 ساله است. او وضعیت را می دانست که ما می خواستیم او را حفظ کنیم، اما اگر خودش تصمیم به ترک باشگاه گرفته، ما هیچ دلیلی برای سنگ اندازی در میان راه نداشتیم."

"ویدئویی که بازیکنان برایش ساختند، البته اگر آن ویدئو را دیده باشید، پس همه چیز را خواهید فهمید که من و دیگر اعضای باشگاه راجع به هندرسون چه فکری می کنیم. واقعاً تحسین برانگیز بود. حالا دیگر او اینجا نیست و دل ما نیز برایش تنگ خواهد شد. باید به مسیر خود ادامه دهیم و این کار را انجام خواهیم دید."

4416