توافق شیاطین سرخ با آتالانتا بر سر مهاجم جوان دانمارکی

توافق شیاطین سرخ با آتالانتا بر سر مهاجم جوان دانمارکی

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد برای جذب راسموس هویلوند، مهاجم جوان آتلانتا با این تیم به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان دانمارکی قرار است با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو، به سومین خرید تابستانی شیاطین سرخ تبدیل شود. این بازیکن جوان با یونایتد به توافق شخصی دست یافته است و با قراردادی 5 ساله که بندی برای تمدید یک سال بیش‌تر دارد، به اولدترافورد خواهد پبوست. 

منچستر یونایتد پیشنهادی 50 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون یورو بندهای پاداشی در این هفته به آتالانتا ارسال کرد؛ پاری سن ژرمن نیز پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای این بازیکن به ثبت رساند. گفته می‌شد که تیم ایتالیایی برای مهاجم جوان خود 90 میلیون یورو طلب کرده است. 

ترجیح هویلوند، همیشه انتقال به منچستر یونایتد بوده است و اریک تن هاخ پس از اینکه شیاطین سرخ از رقابت جذب هری کین کنار کشیدند، او را به عنوان هدف اصلی خود برای خط حمله تیمش قرار 

آتالانتا روز شنبه با بورنموث بازی داشت و هویلوند در آستانه تکمیل قراردادش با یونایتد، در این بازی حضور نداشت و این باور وجود دارد که امروز با هم تیمی‌هایش وداع کرده است تا چمدان‌هایش را به مقصد منچستر ببند.

آتالانتا طی اقدامی که نشان از قریب الوقوع بودن این انتقال دارد، جذب ال بلال را از تیم آلمریا با مبلغ 30 میلیون یورو تایید کرده است که با این خرید رکورد نقل و انتقالاتی اش را جا به جا کرده است.

2102