عکس؛ ضیافت شام بکام با مسی و بوسکتس

عکس؛ ضیافت شام بکام با مسی و بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و سرجیو بوسکتس از شروع کارشان در اینتر میامی کاملا لذت می برند. آنها در روز جمعه این فرصت را پیدا کردند تا با مالکان تیمشان دیوید بکام و خورخه ماس شام بخورند که البته خانواده هایشان هم در این ضیافت شام حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، بکام تصمیم گرفت که مسی و بوسکتس را به رستوران "گکو" دعوت کند که یک رستوران ژاپنی متعلق به "بد بانی" خواننده پورتوریکویی است که خود بکام هم بخشی از سهام آن را در اختیار دارد. بدین ترتیب دو ستاره سابق بارسلونا در کنار دیوید توانستند یک ضیافت شام آرام را در کنار هم داشته باشند.  بکام تصویری از خودش در کنار دو ستاره تیمش منتشر کرد و نوشت:" یک شام عالی."

اینتر میامی در حال حاضر باید خودش را آماده یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگز کاپ کند. آنها چهارشنبه باید به مصاف یکی از سه تیم هیوستون دینامو، اورلاندو سیتی و سانتوس لاگونا بروند.  اینتر میامی که پیش از حضور مسی به تیمی بحران زده تبدیل شده بود، در دو بازی اخیرش جان گرفته و با درخشش لئو توانسته دو پیروزی شیرین را کسب کند. بکام و دیگر مالکان اینتر میامی امید زیادی دارند که با حضور ستارگان جدید ، تیمشان متحول شود و بتواند از قعر جدول لیگ آمریکا خارج شود و برای کسب جام ها شانس داشته باشد.

4125