رسمی؛ یوونتوس از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شد

رسمی؛ یوونتوس از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تصمیم گرفته است که یوونتوس را از حضور در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا برای فصل آینده محروم کند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در فصل گذشته به علت تخلفات مالی با کسر امتیاز مواجه شده بود و همین کسر امتیاز موجب شد تا یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای این فصل به دست بیاورد. اکنون یوفا جریمه ای تازه برای یوونتوس ترتیب داده است و آن ها را از حضور در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا برای فصل پیش رو محروم کرده است. بیانکونری ها همچنین به جریمه ای بیست میلیون یورویی محکوم شده اند. علت این جریمه و محکومیت یوونتوس تخلفات مالی است. در حقیقت یوفا معتقد است که باشگاه یوونتوس به طور شفاف، سود مالی به دست آورده خود را اعلام نکرده است و در به دنبال پنهان کاری بوده است.

در هر صورت یوونتوس در فصل پیش رو در هیچ کدام از رقابت های اروپایی حضور نخواهد داشت و به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری صرفا باید برای قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا و همچنین رقابت های کوپا ایتالیا تلاش کنند. یوونتوس در فصل های اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و دیگر آن قدرتی که در دهه گذشته داشت را ندارد.

1470