نقل و انتقالات/ اخطار لایپزیگ به منچستر سیتی؛ لیورپول به دنبال مدافع سابق چلسی

نقل و انتقالات/ اخطار لایپزیگ به منچستر سیتی؛ لیورپول به دنبال مدافع سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم لایپزیگ مهلت منچستر سیتی جهت هرگونه اقدام برای جذب گواردیول را اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، با هم نگاهی به تازه‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی روز دنیای فوتبال می‌اندازیم:

لیورپول پیشنهادی به ارزش 30 میلیون یورو برای جذب کریستینسن، مدافع بارسلونا، ارسال کرده است که به سرعت توسط آبی اناری‌ها رد شد. (El Nacional)

.

یکی از معاملاتی که در جریان است، مربوط به تلاش لیورپول برای جذب رومئو لاویا، هافبک تیم ساوتهمپتون، است که 60 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. (Gazer van Antwerpen)

.

منچستر یونایتد، علاوه بر اینکه در ابتدا می‌خواست تا آنتونی مارسیال را به فروش برساند، حالا تصمیم گرفته تا این بازیکن فرانسوی را به عنوان یک گزینه جانشین برای خط حمله خود حفظ کند. (ESPN)

.

لایپزیگ به منچستر سیتی اخطار داده است که برای هر گونه اقدامی جهت جذب گواردیول، تنها تا 12 آگوست، یعنی تاریخی که این تیم باید در سوپر کاپ آلمان حضور پیدا کند، فرصت دارد و بعد از آن این بازیکن غیر قابل دسترسی خواهد بود. (Mail)

.

بایرن مونیخ در نظر دارد تا داوید رایا، دروازه بان تیم برنتفورد انگلیس را به عنوان رقیب مانوئل نویر جذب کند. رقیب حال حاضر نویر، یان سومر در حال تکمیل انتقال خود به تیم اینتر است. (The Times)

با توجه به اینکه پیشنهاد 80 میلیون پوندی اخیر چلسی توسط برایتون رد شد، مویسس کایسدو همچنان مصمم است تا در این تابستان به آبی‌های لندن بپیوندد. (The Athletic)

2102