عملکرد فوق‌العاده بنزما در اولین بازی برای الاتحاد عربستان (عکس)

عملکرد فوق‌العاده بنزما در اولین بازی برای الاتحاد عربستان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد عربستان در بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب با تیم اسپرانسه که تیمی از کشور تونس است روبرو شد و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در این بازی اولین بازی رسمی خود را برای تیم الاتحاد عربستان انجام می داد. ستاره فرانسوی عملکرد خیره کننده ای در این دیدار داشت و نشان داد که کاملا آماده و روی فرم است و می خواهد در فوتبال عربستان درخشان ظاهر شود.

بنزما در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد. البته گل اول این دیدار را تیم تونسی به ثمر رساند. بوگوئرا در دقیقه 22 بازی موفق شد برای تیم تونسی گلزنی کند و دروازه الاتحاد عربستان باز شد اما از این جا به بعد بود که درخشش کریم بنزما آغاز شد.

در دقیقه 35 بازی، عبدالرزاق حمدلله روی سانتر دیدنی کریم بنزما توانست گل اول را برای الاتحاد عربستان به ثمر برساند و بازی را یک بر یک مساوی کند اما این پایان کار نبود.

اولین گل بنزما برای تیم جدیدش

در نیمه دوم و در دقیقه 55، کریم بنزما با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم اسپرانس تونس را باز کرد. بنزما از این شوت ها در رئال مادرید هم می زد و اکنون در الاتحاد هم به همین سبک گلزنی کرد.

1471