رد پیشنهاد سوم چلسی برای کایسدو؛ این قصه سر دراز دارد

رد پیشنهاد سوم چلسی برای کایسدو؛ این قصه سر دراز دارد

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی پیشنهاد جدیدی به ارزش 80 میلیون پوند برای کایسدو به برایتون ارسال کرده است که بلافاصله توسط این تیم رد شد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های لندن، این هافبک اکوادوری را به عنوان اولویت اصلی نقل و انتقالاتی خود در این تابستان قرار داده اند اما تا قبل از این دو پیشنهاد 60 و 70 میلیون پوندی‌شان توسط برایتون رد شده بود. به نقل از فابریتزیو رومانو، پیشنهاد جدید 80 میلیون پوندی چلسی در 24 ساعت گذشته به برایتون ارائه شده که مورد قبول این تیم قرار نگرفته است. برایتون بازیکن 21 ساله خود را بیش از 100 میلیون پوند ارزش گذاری کرده است و در این رابطه انتقال اخیر دکلان رایس به آرسنال را به عنوان معیار قیمت گذاری خود قرار داده است. دو پیشنهاد آرسنال نیز برای کایسدو در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه توسط برایتون رد شد.

برایتون تنها در صورتی حاضر خواهد بود که از مبلغ درخواستی خود برای کایسدو کم کند که چلسی نیز در طرف مقابل، اجازه انتقال کولویل به طرف مقابل را بدهد، مدافعی که فصل گذشته طی دوران حضور قرضی اش در برایتون، عملکرد درخشانی داشت. مائوریتسیو پوچتینو اما، نمی‌خواهد کولویل را از دست بدهد و احساس می‌کند که او در آینده به یکی از بهترین مدافعان لیگ جزیره تبدیل خواهد شد.

2102