عکس؛ درگیری خرید 100 میلیونی رئال مادرید با بازیکن منچستریونایتد

عکس؛ درگیری خرید 100 میلیونی رئال مادرید با بازیکن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز رئال مادرید در یک بازی دوستانه به مصاف منچستر یونایتد رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و شروع خوبی در تور پیش فصل خود در فوتبال آمریکا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل های رئال مادرید را خوسلو و بلینگام به ثمر رساندند. هر دوی این بازیکن ها خرید های جدید رئال مادرید هستند. بلینگام با مبلغی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند راهی رئال مادرید شده است.

جود بلینگام در این بازی یک درگیری با بازیکنان منچستر یونایتد داشت. در حقیقت لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ روی یک صحنه تکلی خشن روی پای جود بلینگام زد و بلینگام پس از این صحنه به شدت عصبانی شد و با لیساندرو مارتینز وارد درگیری شد. در حقیقت بلینگهام معتقد بود که بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد نزدیک بود او را مصدوم کند.

میسون مونت که خرید جدید شیاطین سرخ است هم در این صحنه وارد عمل شد و جود بلینگام را به آرامش دعوت کرد. لیساندرو مارتینز در بازی دوستانه منچستر یونایتد مقابل آرسنال هم یک تکل خشن روی پای بوکایو ساکا زده بود و آن تکل هم موجب درگیری شده بود.

بلینگام شروع خوبی در رئال مادرید داشت و کارش را با گلزنی آغاز کرد.

1470