اخطار تن هاخ به مالکان منچستر یونایتد برای جذب مهاجم پس از باخت مقابل رئال مادرید

اخطار تن هاخ به مالکان منچستر یونایتد برای جذب مهاجم پس از باخت مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ، پس از باخت 2-0 تیمش مقابل رئال مادرید، ادعا کرد که ناتوانی منچستر یونایتد در استفاده بهینه از فرصت‌هایش در این بازی، قطعا نشان از اهمیت جذب یک مهاجم جدید را اثبات کرده است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ، بامداد امروز در بازی دوستانه خود مقابل رئال مادرید با نتیجه 2-0 مغلوب شدند. جود بلینگام با گل زود هنگام خود و خوزه‌ لو که به عنوان بازیکن تعویضی پا به میدان گذاشته بود، با ضربه قیچی برگردان زیبای خود، نتیجه این بازی را رقم زدند. یونایتد فرصت‌هایی را خلق کرد اما موفق نشد تا هیچ کدام از 14 موقعیتش را به گل تبدیل کند که داستانی تکراری برای طرفداران یونایتد به شمار می‌رود.

تن هاخ در پاسخ به این سوال که آیا نمایش تهاجمی تیمش در این بازی، اهمیت جذب یک مهاجم جدید را نشان داد، گفت:" قطعا. دو نکته وجود دارد. پرس‌ها از ابتدای بازی باید بهتر انجام می‌شد و همینطور امر گلزنی. یک بار مارکوس رشفورد موقعیت داشت، یک موقعیت تک به تک برای مک تامینی بود، گارناچو هم همینطور، شما باید چنین موقعیت‌هایی را به گل تبدیل کنید." 

منچستر یونایتد برای جذب راسموس هویلوند تلاش می‌کند و با توجه به جریان داشتن مذاکرات، گزینه‌های دیگری را نیز زیر نظر دارد. شیاطین سرخ تا به اینجای کار میسون مونت و آندره اونانا را جذب کرده اند و حالا باید دید اخطار تن هاخ به مالکان یونایتد چه تاثیری در روند جذب مهاجم برای این تیم دارد.

2102