تحت تاثیر قرار گرفتن خرید جدید بارسلونا از پدری

تحت تاثیر قرار گرفتن خرید جدید بارسلونا از پدری

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان هافبک تازه وارد بارسلونا تایید کرد که خیلی تحت تاثیر عملکرد پدری گونزالس، ستاره جوان کاتالان ها قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوغان بعد از 7 سال درخشش در باشگاه منچسترسیتی، بعد از اتمام قراردادش در 30 ژوئن 2023 از این باشگاه جدا شد و به صورت رایگان به بارسلونا پیوست. تنها چند هفته لازم بود که کاپیتان فصل گذشته منچسترسیتی تحت تاثیر عملکرد پدری گونزالس قرار بگیرد. 

گوندوغان به موندو دپورتیوو گفت: "من از قبل، بیشتر بازیکنان بارسلونا می شناختم. بازی های آن را تماشا می کردم و مقابل بسیاری از آن ها در رقابت های باشگاهی و ملی بازی کرده ام. یک بازیکن بود که همیشه دوست داشتم با او بازی کنم و آن بازیکن، پدری بود. فکر می کنم او استعداد بی نظیری دارد. بسیار جوان و در عین حال، بسیار پخته است. او پتانسیل زیادی دارد. البته ما در پست های مشابهی بازی می کنیم و ممکن است در طول فصل بسیار به یک دیگر نزدیک شویم. ما سعی می کنیم هم دیگر را در زمین پیدا کنیم."

"چنین تشابهی را با فرنکی دی یونگ نیز داریم. به عنوان یک هافبک، شما باید ارزش چنین بازیکنانی را که در زمین در کنار شما هستند را بدانید. باید بدانید که به کدام بازیکنان باید پاس بدهید."

4416