کریستیانو رونالدو، الگوی ستاره آرسنال

کریستیانو رونالدو، الگوی ستاره آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در هنگام انجام یک مصاحبه با کای هاورتز، بوکایو ساکا ستاره آرسنال فاش کرد که کریستیانو رونالدو الگوی فوتبالی وی در زمان کودکی بوده است.

به گزارش فوتبالی، ساکا و کای هاورتز، خرید جدید توپچی ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، در مصاحبه با ESPN کنار هم نشستند و هر دو بازیکن از یک دیگر 20 سوال پرسیدند. 

به نقل از سایت گل، یکی از سوالاتی که این دو بازیکن از یک دیگر پرسیدند، مربوط به الگو و اسطوره دوران کودکی بود که ساکا در جواب به این سوال گفت: "کریستیانو رونالدو."

رونالدو در بازی های زیادی مقابل آرسنال درخشیده و طبیعتاً هواداران این تیم دل خوشی از این فوق ستاره پرتغالی ندارند و شاید جواب بوکایو ساکا به مذاق توپچی ها خوش نیاید. البته شاید رونالدو، جواب مورد علاقه هواداران آرسنال از سوی ساکا نبود، اما این فوق ستاره پرتغالی تاثیر غیرقابل انکاری روی دنیای فوتبال گذاشته و توانسته پنج بار، جایزه توپ طلا را تصاحب کند و پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شود. البته، با توجه به سن ساکا، این بازیکن، بیشتر بازی های رونالدو را در لباس رئال مادرید تماشا کرده تا منچستریونایتد

ساکا در دو فصل اخیر به یکی از مهره های غیر قابل جانشینی آرسنال تبدیل شده و فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در ترکیب آرتتا داشت.

4416