امباپه می‌تواند هم‌اندازه رونالدو در منچستریونایتد تاثیرگذار باشد

امباپه می‌تواند هم‌اندازه رونالدو در منچستریونایتد تاثیرگذار باشد

پایگاه خبری فوتبالی - دوایت یورک اصرار می کند که منچستریونایتد باید برای خرید کیلیان امباپه از پاریسن ژرمن تلاش کند، چون به نظر یورک، این مهاجم فرانسوی می تواند هم اندازه کریستیانو رونالدو در الدترافورد تاثیرگذار باشد. 

به گزارش فوتبالی، پی‌اس‌جی خیراً به خاطر حواشی کیلیان امباپه، در صدر اخبار روزنامه ها قرار دارد و این ستاره 24 ساله به خاطر رد دستورات ناصر الخلیفی و تمدید نکردن قراردادش، از لیست قهرمان فرانسه برای تمرینات پیش فصل خط خورد. حالا این کیلیان امباپه در لیست فروش پی اس جی قرار دارد و از باشگاه الهلال، به عنوان جدی ترین مقصد این بازیکن نام برده می شود.

به نقل از سایت گل، دوایت یورک مدعی است که امباپه می تواند شیاطین سرخ را دوباره به کورس قهرمانی برگرداند. او در این باره گفت: "خرید امباپه توسط منچستریونایتد می تواند برای لیگ برتر انگلیس خیلی خوب باشد، چون یک رقابت بزرگ بین تیم های شهر منچستر و سوپراستارهای آن ها به وجود می آید. این انتقال می تواند حتی من یونایتد را دوباره به تیم اول انگلستان تبدیل کند. چند سالی می شود که منچستریونایتد دیگر تیم اول لیگ برتر نیست.  می بینید که مسی در اینتر میامی چه کار می کند، فکر می کنم امباپه نیز چنین تاثیری روی منچستریونایتد بگذارد. او می توانند هم اندازه که رونالدو روی یونایتد تاثیر گذاشت، تاثیر بگذارد."

4416