رییس بایرن مونیخ و تایید مذاکرات با النصر برای ستاره سنگالی

رییس بایرن مونیخ و تایید مذاکرات با النصر برای ستاره سنگالی

پایگاه خبری فوتبالی - هربرت هاینر رییس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که در حال مذاکره با النصر بر سر سادیو مانه ستاره سنگالی خود هستند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 31 ساله در تابستان گذشته با 35 میلیون پوند از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست و تا سال 2025 با باواریایی ها قرارداد دارد. مانه در حال حاضر به همراه بایرن مونیخ به پرتغال سفر کرده چرا که قهرمان بوندسلیگا برای فصل آینده آماده می شود. النصر که کریستیانو رونالدو را در ترکیبش دارد، تا کنون خرید مارسلو بروزوویچ از اینتر، الکس تلس از منچستریونایتد و سکو فوفانا از لانس را قطعی کرده است. 

مانه در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ، حواشی زیادی برای خودش و این باشگاه درست کرد و حالا باواریایی ها قصد دارند که هرچه زودتر از شر دستمزد این ستاره سنگالی خلاص شوند. هربرت هاینر رئیس بایرن مونیخ درباره آخرین وضعیت سادیو مانه گفت: "بله، ما از علاقه النصر به سادیو مانه باخبر هستیم. تا جایی که من می دانم، صحبت های اولیه انجام شده و قرار است در روزهای آینده، مذاکرات اصلی آغاز شوند."

مانه ماه پیش فاش کرد که قبل از پیوستن به بایرن مونیخ با کریستیانو رونالدو مشورت کرده است و حالا در صورت پیوستن به النصر، شانس هم تیمی شدن با این فوق ستاره پرتغالی را دارد.

4416