جایگزین احتمالی نویر از لیگ جزیره می‌آید؟

جایگزین احتمالی نویر از لیگ جزیره می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ مذاکراتی ابتدایی را با برنتفورد برای داوید رایا، دروازه بان 40 میلیون پوندی این تیم داشته است.

به گزارش فوتبالی، رایا اخیرا اعلام کرده بود که مایل است برای کسب جام از زنبورها جدا شود و بایرن مونیخ نیز به عنوان قهرمان معمول بوندسلیگا شناخته می‌شود، در حالی که در صحنه اروپایی نیز افتخارات زیادی کسب کرده است. از طرف دیگر، توماس توخل به دنبال نوسازی ساختار بایرن مونیخ برای شروع اولین فصل کامل حضورش در بایرن مونیخ است.

داوید رایا، دروازه بان 27 ساله برنتفورد، یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و توماس فرانک و برنتفورد با توجهبه عملکرد خوب او در فصل گذشته که به این تیم کمک کرد لیگ را در رتبه 9 ام به پایان برسانند، میلی به فروش او ندارند. این دروازه بان اسپانیایی در فصل گذشته با 154 مهار توپ، موفق شد با شکست برلند لنو که 144 مهار را به ثبت رساند، بیشترین مهار توپ در لیگ جزیره را به نام خود ثبت کند.

علی رغم بی میلی زنبورها به فروش رایا، این تیم حاضر خواهد بود تا اجازه جدایی سنگربان خود را در ازای 40 میلیون پوند صادر کند، مبلغی که می‌تواند به تقویت ترکیب این تیم و پیدا کردن جانشینی مناسب برای رایا کمک کند. رایا در سال 2019 از بلکبرن به برنتفورد پیوست و دو سال بعد در صعود این تیم به سطح اول فوتبال انگلیس نقش مهمی ایفا کرد. او طی این مدت 161 بار با پیراهن برنتفورد درون چارچوب این تیم قرار گرفته است.

2102