قانون جدید در ایتالیا؛ میلان دوباره مشتری طارمی شد؟

قانون جدید در ایتالیا؛ میلان دوباره مشتری طارمی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا احتمال مذاکره مجدد میلان با پورتو درباره مهدی طارمی وجود دارد؟

به گزارش فوتبالی، تا همین چند روز قبل، باشگاه سرشناس ایتالیایی جدیدترین مشتری مهاجم ایرانی پورتو محسوب می‌شد و گویا میلانی‌ها با طارمی هم برای حضور این بازیکن در سری A به توافق رسیده بودند اما جدا از عدم توافق مالی دو باشگاه پورتو و میلان، محدودیت باشگاه ایتالیایی برای جذب بازیکنی که جزو سهمیه اروپایی محسوب نمی‌شد هم مانع دیگر روسونری برای جذب طارمی محسوب می‌شد.

در چنین شرایطی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشته است. قانونی که به نفع میلان هم هست و این باشگاه می‌تواند یک سهمیه غیراروپایی دیگر هم جذب کند. البته که طارمی تنها گزینه فعلی این باشگاه نیست و از دایچی کامادای ژاپنی از اینتراخت فرانکفورت هم به عنوان یکی دیگر از نفرات مورد نظر میلان نام برده شده است.

جالب اینکه یکی از کانال‌های توییتری نزدیک به باشگاه میلان، از کاربرانش پرسیده که با توجه به قانون جدید، کدام بازیکن را پیشنهاد می‌دهند که برخی هواداران میلان، از طارمی اسم برده‌اند. البته اختلاف قیمت پورتو و میلان اختلاف قیمت بالایی است. پورتو می خواهد طارمی را نزدیک به 30 میلیون یورو بفروشد اما میلان گفته نهایتا تا 17 میلیون یورو برای این مهاجم هزینه می‌کند. البته این ارقام جدا از پولی است که میلان به طارمی خواهد داد. رسانه‌ها در چند روز گذشته که بحث طارمی و میلان مطرح شده بود قیمت تمام شده او را برای میلان نزدیک به 1080 میلیارد تومان عنوان کرده بودند! این درآمدی است که باشگاه پورتو، از فروش طارمی کسب می کند. سایت ترانسفر مارکت، قیمت مهدی طارمی را 18 میلیون یورو، برآورد کرده است، یعنی چیزی در حدود هزار و هشتاد میلیارد تومان!

سایت pianetamilan هم در گزارشی نوشته که پروژه میلانی شدن طارمی، دوباره کلید خورده است و حالا باید دید این بار خبری از توافق مالی میلان و پورتو خواهد بود یا نه.

1984