آغاز تمرینات نوجوانان؛ سبک و بدون پرش

آغاز تمرینات نوجوانان؛ سبک و بدون پرش

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نخستین روز اردوی تدارکاتی خود در برزیل را با تمریناتی بدون پرش و نسبتا سبک پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 11 تا 20 مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود، ساعات پایانی روز دو‌شنبه دوم تیر ماه وارد شهر سانتا ریتا دو ساپوکایی برزیل شد تا اردویی یک هفته‌ای در این کشور داشته باشد.

ملی‌پوشان نوجوان پس از صرف صبحانه ساعت 10 به وقت محلی در باشگاه اکشن به تمرینات وزنه پرداختند و مهدی خباز مربی بدنساز این تیم توصیه‌های لازم را در طول تمرینات به آن‌ها گوشزد کرد. نوجوانان پس از دو ساعت و نیم تمرین بدنسازی، راهی هتل ریل پالاس محل اقامتشان شدند تا پس از استراحتی کوتاه تمرینات توپی خود را در باشگاه سانتا هیتا کانتری ادامه دهند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای تمرین توضیحاتی در خصوص کفپوش سالن سانتا هیتا داد و با تغییراتی در تمرینات توپی، پرش را از برنامه‌های نوجوانان حذف کرد تا دچار آسیب نشوند. وی همچنین با اشاره به مسابقات تدارکاتی در برزیل گفت: روز پنج‌شنبه نخستین مسابقه ما با تیم ملی نوجوانان برزیل خواهد بود اما هنوز برنامه دقیق مسابقات اعلام نشده است. با توجه به این که میزبان قصد برگزاری فینال دارد چهار مسابقه خواهیم داشت چرا که تیم اول و دوم برای کسب جایگاه اول و تیم سوم و چهارم دیدار رده‌بندی خواهند داشت. دومین مسابقه با بلغارستان و سومین دیدار برابر یکی از تیم‌های باشگاهی جوانان برزیل خواهد بود.

در ادامه از آنجایی که تمرین روز بعد ملی‌پوشان در سالن مسابقات چهارجانبه برگزار خواهد شد، بیشتر به مرور سرویس و دریافت پرداختند و تمرینات خود را بدون پرش ادامه دادند.

ورزشکارانی که قصد تمرین در دیگر بخش‌های باشگاه سانتا هیتا را داشتند با حضور مقابل درب سالن و یا با نشستن در جایگاه تماشاگران تمرینات نوجوانان کشورمان را تماشا کردند.

سیدمرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی، مرتضی نریمانی، عرشیا سعادتی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، محمدمانی علیخانی، ماهان برزکار، عمران کوک جیلی، پوریا عرب، ابوالفضل مهدیان و محمدرضا آل جلیل بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی، امان نظر زادقلی دوجی و امین شاکری (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) کادر فنی تیم ملی نوجوانان در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

1999