غیبت مشکوک رونالدو در مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید النصر

غیبت مشکوک رونالدو در مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید النصر

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو به طرز عجیبی در ویدیو نمایش پیراهن فصل 24-2023 تیم النصر غایب بوده است.

به گزارش فوتبالی، این موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که می‌فهمیم از زمان پیوستن این اسطوره پرتغالی به النصر روزی 400 عدد از پیراهن‌های او فروخته شده است. النصر چند هفته گذشته در بازار نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته است و بازیکنان خوبی مانند مارسلو بروزوویچ، داوید اوسپینا، الکس تلس و سکو فوفانا را به خدمت گرفته است اما بازهم رونالدو با اختلاف بزرگترین مهره این تیم محسوب می‌شود. 

دلیل عدم حضور رونالدو در این ویدیو نامشخص است، اما به دلیل حضور خریدهای جدید مانند تلس و بروزوویچ و فوفانا در این ویدیو، غیبت رونالدو کنجکاوی طرفداران این تیم را برانگیخته است.

یکی از طرفداران النصر در توییتر با چنین توییتی به این موضوع واکنش نشان داد:" رونالدو کجاست؟ متوجه شدم رونالدویی در کار نیست. متعجبم که این اتفاق چه معنی دارد."

دیگر طرفدار النصر نوشت:" رونالدو گفته که 100 میلیون دیگر به من بدهید یا من نیستم."

نفر سومی گفت:" نکته عجیب ماجرا این است که تمام فروش پیراهن‌های النصر به خاطر حضور رونالدو است."

پیراهن رونالدو در النصر، پس از انتقال او به خاورمیانه، به یکی از سریع ترین رکوردهای فروش پیراهن تاریخ دنیای فوتبال دست یافت و با توجه به اینکه هر کدام حدود 100 دلار به فروش رسیده است، النصر تا به اینجا بخش قابل توجهی از مبلغ پرداختی برای آوردن رونالدو به باشگاه خود را دوباره به دست آورده است.

2102