پدر اوبامیانگ: پسرم بعد از سال کابوس واری که گذراند، دوباره می‌خندد

پدر اوبامیانگ: پسرم بعد از سال کابوس واری که گذراند، دوباره می‌خندد

پایگاه خبری فوتبالی – پدر پیر امریک اوبامیانگ، پس از پایان سال "کابوس وار" او در چلسی و پیوستنش به مارسی فرانسه، درباره شرایط پسرش صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پدر اوبامیانگ، دوران حضور پسرش در چلسی را یک "کابوس" نامیده است و درباره دلایل جدایی این بازیکن از چلسی صحبت کرده است. ستاره گابنی سابق آرسنال تنها پس از 6 ماه حضور در تیم بارسلونا به چلسی رفت تا دوباره زیر نظر توماس توخل کار کند که در آن زمان هدایت چلسی را در دست داشت. توخل و اوبامیانگ در دورتموند باهم کار کرده بودند، هرچند دوران حضور آن‌ها کنار هم در چلسی، تنها یک بازی طول کشید و توماس توخل از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد. اوبامیانگ در دوران حضور سرمربی‌های بعدی چلسی یعنی پاتر و لمپارد جایی در ترکیب چلسی نداشت و حتی از لیست این تیم برای مراحل حذفی لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

پدر آقای گل سابق لیگ جزیره در دفاع از پسرش و درباره شرایط سختی که او اخیرا در داخل و خارج از زمین داشته است، گفت:" فک او در شهر بارسلونا و هنگام تلاش او برای دفاع از همسر و کودکانش توسط سارقان شکست. او در اوایل حضورش در چلسی مجبور به بازی به همراه ماسک محافظ بود. سال کابوس واری بود. حالا آن دوران به پایان رسیده و او دوباره می‌خندد. او می‌داند که من دوباره می‌توانم بیرون قدم بزنم و پس از عملی که داشتم دوباره روی پای خودم راه بروم و او هم به مارسی پیوسته است. پس از سال کابوس واری که تجربه تجربه کرد الان آسوده خاطر است."

2102