تراکتور دیگر مهاجم خارجی نمی گیرد!

تراکتور دیگر مهاجم خارجی نمی گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی – حضور مهاجم خارجی در تراکتور منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ برای فصل جاری با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی موافقت کرد تا تیم‌ها بتوانند ۱+۵ بازیکن غیرایرانی را به جمع نفرات خود اضافه کنند. البته این موافقت شرط‌های محدودکننده‌ای هم داشت؛ از جمله اینکه جذب بازیکن ایرانی لژیونر برای تیم‌ها سهمیه خارجی محسوب می‌شود.

اولین تیمی که تا بدین لحظه تمامی سهمیه‌های خارجی خود را پر کرده، تراکتور است. تی‌تی‌ها با تمدید قرارداد ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و صفا هادی و جذب آلوارو خمینز، شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده هر شش سهمیه خارجی خود را استفاده کرده‌اند و حالا با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

از جمله این مشکلات جذب محمد نادری است که گفته می‌شود تی‌تی‌ها برای رفع آن این مدافع چپ را در پایان فصل نقل‌وانتقالات و به عنوان بازیکن آزاد جذب خواهند کرد.

اما مهم‌ترین مشکلی که برای آن راه چاره‌ای وجود ندارد، جذب مهاجم خارجی است. در واقع تراکتور حتی بعد از پایان پنجره تابستانی گرچه می‌تواند بازیکن ایرانی به عنوان سهمیه آزاد به جمع نفرات خود اضافه کند ولی باتوجه به پر بودن سهمیه‌های خارجی این تیم نخواهد توانست بازیکن غیرایرانی جذب کند و تنها خرید تابستانی این تیم در خط حمله( به عنوان مهاجم تخصصی)، عارف رستمی است.

البته شایعاتی هم‌ وجود دارد که باتوجه به مصدومیت شجاع خلیل‌زاده‌ ممکن است قرارداد این بازیکن هم همانند محمد نادری بعد از اتمام نقل‌وانتقالات‌ ثبت شود که این فرضیه کمی بعید به نظر می‌رسد.

با این اوصاف باید پروژه جذب مهاجم خارجی برای تراکتور را پایان شده تلقی بدانیم و احتمالا تی‌تی‌ها باوجود یک جای خالی بین سهمیه‌های بزگسال خود که با جدایی علی شجاعی و حامد پاکدل( این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است) به دست آمده، به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی دیگر باشند.

1997